ganduri despre culori, design, si zambet

Thursday, January 11, 2007

crazee bootz


cand i-am vazut prima oara pe un fashion blog din hmm suedia cred, am simtit imediat nevoia sa impartasesc cuiva noua mea descoperire! "MAMAAAAAAAAA vino repede sa vezi cei mai dragutzi pantofiori ever"!! evident..mama nu a fost la fel de entuziasmata si nu a spus decat : "mhm...ii stiu...si mama mea purta aceleasi modele...mmm eu ii urasc!!" hahahahhaha probabil a avut aceeasi rectie pe care o am eu cnd vad blugi cu talie inalta...muuult prea inalta!!! eh orikm, sigur exista cineva out there care sa fie de acord cu mine...pentru ca eu ii ador!!!

Labels:

2 Comments:

Blogger dot said...

nununu, suntem doua :)

vazut-am ceva asemanator pe la inceputul lui decembrie pe zappos si mult visat-am la ei :P

7:13 PM

 
Blogger julee said...

e februarie sweety...si ink mai visez la ei...;)

8:54 PM

 

Post a Comment

<< Home